Op weg naar Düsseldorf - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Linda Groot - WaarBenJij.nu Op weg naar Düsseldorf - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Linda Groot - WaarBenJij.nu

Op weg naar Düsseldorf

Door: Linda de Groot

Blijf op de hoogte en volg Linda

21 December 2012 | Duitsland, Düsseldorf

Na veel dagen afspeuren op internet zijn mijn vriend en ik eruit. Wij gaan een weekend Düsseldorf onveilig maken! Door de grote sneeuw- en filekans gaan wij met de trein. Dit voor de eerste keer, spannend! Met een NH hotel dichtbij Centraal Station Düsseldorf moet dit toch geen problemen opleveren.

Geen problemen dachten we dus… De ochtend van vertrek verliep hectisch. Om 12 uur de bus pakken in Montfoort om in Utrecht onze trein van 1 uur te pakken. Terwijl ik stond te wachten bij de bus reed er een bekende langs die wist dat ik naar Utrecht ging. Via Nieuwegein naar Utrecht, ik had het nog nooit gedaan maar het bleek sneller te zijn, instappen dus. Veilig stopte ik mijn Ov-kaart in mijn tas op een plekje waar ik hem sowieso niet kwijt zou kunnen raken. De Ov-kaart was erg belangrijk want die hadden wij weer in onze trein naar Düsseldorf nodig. Gezellig bijkletsen over koetjes en kalfjes, het was een gezellige rit. Toen wij aankwamen in Nieuwegein, kwam de bus binnen vijf minuten om richting Utrecht te gaan. Tot mijn grote schrik kon ik nergens mijn Ov-kaart vinden. Nog snel even in de auto gezocht maar niks gevonden en deze bus mocht ik niet missen! Helemaal gestrest kwam ik aan in de bus, zonder Ov-kaart dacht ik. Van de buschauffeur mocht ik doorlopen en mijn tas gaan doorzoeken. Mn tas op z’n kop gezet, en ja hoor, daar was het. In het vakje waarvan ik dacht dat ik hem niet kwijt zou gaan raken……….. Nu veilig in de trein naar Düsseldorf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Düsseldorf

Linda

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 1534

Voorgaande reizen:

21 December 2013 - 23 December 2012

Dusseldorf 2012

Landen bezocht: